Oct
12
2017

Perceptual Thinkers

Tegnapelőtt, a Design Hét Budapest különálló rendezvényeként, a Hygge Központban debütált egy új magyar divatmárka, a Perceptual Thinkers.

Ahogy a PT Facebook oldalának leírásában áll:

A Perceptual Thinkers termékei az autizmussal élők különleges érzékelési és öltözködési szokásaiból táplálkoznak, melyek megismerhetővé válnak minden ember számára a ruhákon keresztül. A ruha összekapcsol, megérint, kommunikál. Az öltözködés képes arra, hogy reflektáljon viselőjére, segítse, hogy egyedi igényeihez kapcsolódjon, legyen az ember akár autizmussal élő vagy hétköznapi. A márka a két világ összekapcsolásával a hasonlóságokat mutatja be az érdeklődők számára.”

Content not available.
Please allow cookies by clicking Accept on the banner
A tartalom nem elérhető
A tartalom megtekintéséhez engedélyezned kell a sütiket, ide kattintva.

Bár a címben újnak aposztrofáltam a márkát, Szalkai Dani, aki az általam lőtt több fotón is látható (Flickr album itt), már 2014-ben ezzel a márkanévvel készítette el a MOME-n diplomamunkájaként azt a hat öltözéket, amelyből ez a projekt tulajdonképpen kivirágzott. (A ruhák idei újragondolását a Miskolci Autista Alapítvány támogatta.) A fotókon az a két hölgy is feltűnik, akik alkotótársként segítették az idei bemutató létrejöttét. Jelesül Merényi Zita divat- és textil tervező̋ (Provo-CUT, OpenUp), valamint Szász Eszter design- és brand manager (Maacraft).

Szalkai Dani, talán személyes érintettsége okán is (a bátyja autizmus spektrum zavarral él), három évvel ezelőtt és idén is roppant érzékenyen nyúlt a témához. Az pedig remélhetőleg tovább erősíti majd a jó ügyet és márkát, hogy a felelős és tudatos vásárlásra is közvetlenül hívja fel a figyelmünket. Így tehát Kedves Emberek, támogassátok Ti is azokat a brandeket, akik a profit mellett (helyett?) környezettudatos anyagokat használnak, vagy megváltozott munkaképességű embereket alkalmaznak. Mert megérdemlik!

Cikkek a ténában: cikk-1, cikk-2, cikk-3, cikk-4, cikk-5

Szólj hozzá!